Kdaj je čas za prenovo spletne strani?

Ste ponosni lastnik spletne strani ali spletne trgovine in niste prepričani ali sploh potrebujete prenovo? Članek je napisan ravno za vas, zato vas vabim, da nadaljujete z branjem in pridobite odgovore na vaša vprašanja.

1. Spletna stran ne pridobi nobene nove stranke

Ste mogoče spletno stran postavili z namenom pridobitve novih strank, vendar sedaj opažate, da vaša spletna stran ne dosega željenega učinka? Niste pridobili nobene nove stranke?

V tem primeru je potrebno ugotoviti zakaj je temu tako. Verjamem, da se boste opazili svoje težave v naslednjih točkah prispevka..

2. Slabo vidna spletna stran, brez SEO

Vaše ponudbe novi kupci zaradi slabe spletne optimizacije na iskalnikih preprosto ne najdejo. Visoke pozicije na spletu so običajno pogoji za doseganje vašega cilja. Takšen način doseganja strank deluje dolgoročno in je izredno učinkovito.

3. Zastarela in nepregledna stran

Obiskovalce lahko preveč vsebine zmede in odvrne od nakupa. Razmislite kaj točno resnično potrebujejo vaše stranke. Kaj točno si želijo videti in kaj vas običajno sprašujejo. Z objavo ustreznih vsebin boste dosegli prave obiskovalce, kateri se resnično zanimajo za vašo ponudbo. Ustrezne informacije bodo stranko prepričale, da vam lahko zaupajo.

4. Neprilagojena stran za telefone in tablice

Na ta način izgubljate ogromno količino potencialnih strank. Ste vedeli, da je različne raziskave dokazujejo, da se približno 50% vseh obiskov spletnih strani opravi na mobilnih telefonih? Rezultate potrjujejo tudi naše analitične meritve. Neprilagojena spletna stran preprost odvrne večino obiskovalcev. Upoštevajte tudi, da veliko starejših oseb za brskanje po internetu uporablja zgolj pametni telefon, ker računalnika morda niti ne znajo ali ne želijo uporabljati in je tako vaša ponudba za njih izredno nedostopna.

Osredotočite se na to, da bo vaša spletna stran popolnoma prilagojena za mobilne naprave.

5. Manjkajoče informacije

Na spletni strani manjkajo pomembne informacije. Vas kupci kličejo in sprašujejo vedno ista vprašanja? Izkoristite to in jim podajte zanimive informacije. Kontaktni podatki in osnovne informacije o podjetju so velikokrat manjkajoče in ne odražajo resnosti ponudbe.

6. Stran ne odraža zaupanja

Slaba spletna stran lahko poslabša ugled podjetja. Ne pozabite, da si spletno stran stranke pred sodelovanjem z vami zagotovo pregledajo in hitro pridobijo prvi vtis. Še bolj podrobni pregled vaše spletne strani bodo storili tudi različni novi distributerji in potencialni poslovni partnerji.

7. Ne delujoči ali dolgi kontaktni obrazci

Velika težavo predstavljajo tudi nedelujoči kontaktni obrazci, ker povpraševanja ne pridejo do vas. Niti ni ustrezna rešitev odstranitev obrazca. Uporabljajte kontaktne obrazce, kjer obiskovalci ne rabijo vpisati preveč podatkov za vzpostavitev prvega stika.

8. Težave z elektronsko pošto

Vaša elektronska pošta podjetja mora biti vedno dostopna. Uredite si rešitev, da bo vaša elektronska pošta vedno delovala in vas bodo obiskovalci lahko kontaktirali.

9. Nizko kakovostne fotografije

Ima vaša spletna stran izredno majhne in motne fotografije? Takšen način predstavitve odsvetujemo in predlagamo zgolj kakovostne fotografije v visoki ločljivosti. Upoštevajte tudi, da slike ne smejo biti prevelike, kjer bo drugače vaša spletna stran izredno počasna.

10. Počasna spletna stran

Hitrost spletne strani je izredno pomembna za nemoteno prebiranje vsebine. Počasna spletna stran odvrne veliko količino vaših obiskovalcev, ker preden se prebijejo do bistva ali kontaktnih podatkov, vašo spletno stran že zaprejo.

11. Imate mogoče nekonkurenčno ponudbo?

Imate veliko obiskovalcev na spletni strani, vendar pridobite premalo pravih strank? Včasih lahko opazimo, da določeno podjetje v svoji panogi občutno izstopa. Predlagam, da dobro raziščete kako lahko postanete enako dobri ali celo boljši. Včasih stanje močno izboljšajo že majhne spremembe.

12. Premalo ste aktivni na spletu, nimate svojega bloga podjetja

Je bila vaša zadnja objava na spletni strani urejena pred pol leta, morda pred 1 letom ali celo v letu 2015? Potem morate takoj razmisliti kaj boste na spletno stran objavljali za vaše obiskovalce vsaj 1x na mesec. Google iskalnik vas bo z rednim objavam nagradil z visokimi pozicijami, zadovoljni bodo tudi vaši obiskovalci. Blog na vaši spletni strani bo odlična izbira.

13. Spletna stran ne dosega z vaše prave ciljne skupine strank

Morda dosežete dovolj obiskovalcev spletne strani vendar opažate, se ne pretvorijo v stranko? Potem obstaja veliko verjetnost, da na spletno stran pridobite napačne obiskovalce. Izredno pomembno je, da se osredotočite na ciljno skupino, ki bo zainteresirana za vaše vsebine oz. ponudbo.

14. Niste aktivni na socialnih omrežjih

Socialna omrežja, kot so Facebook, Instagram, LinkedIn in podobna vam omogočajo dober doseg pravih potencialnih strank. Bodite aktivni na socialnih omrežjih, da se povežete z vašimi potencialnimi strankami in vas tako resnično spoznajo.

15. Nič ne vlagate v oglaševanje in marketing

Marketing in oglaševanje je na spletu zelo pomembno, sploh če vas stranke še ne poznajo oziroma še nimate zgrajenega ugleda na spletu. Pred izvajanjem marketinških dejavnosti določite koga boste ciljali, kako ga boste zadržali in kako pretvorili v stranko. Pomembno je, da je vaša spletna stran pred izvajanjem marketinga primerno dodelana, da tako ne izgubljate denarja.

16. Spletna stran vam ne omogoča samostojnega urejanja

Vam vaša trenutna spletna stran ne omogoča popolnega samostojnega urejanja? Potem čimprej poiščite rešitev prenove spletne strani, kjer boste pridobili tudi to možnost. Samostojno urejanje spletne strani je danes že nujno obvezno za primerno vzdrževanje nastopa podjetja.

17. Nedosegljivost in nedostopna stran

Vaša spletna stran mora brezhibno delovati 24 ur na dan in vse dni v letu. V kolkor so na vaši trenutni spletni strani redno prisotne prekinitve dostopa, se čimprej obrnite na vašo tehnično pomoč spletnega gostovanja oz. na osebo, ki vzdržuje vašo spletno stran.

Avtor prispevka: Anže Cerar