Ste izgubili pozicije na Google iskalniku?
V primeru, da ste še pred nekaj dnevi zasedali eno izmed prvih 10 pozicij in ste čez noč izgubili pozicije na Google vam predlagam, da nadaljujete z branjem tega prispevka. Izpostavil sem ključne možnosti, ki pripeljejo do izgube vaših pozicij in posledično strank.
Vsebine ste kopirali iz druge spletne strani
Google vsak dan spreminja delovanje algoritma za določanje pozicij. V primeru, da ste vsebine kopirali iz drugih spletnih strani, vas je Google zagotovo kaznoval. Vse vsebine je potrebno pripraviti unikatne in primerne za vaše obiskovalce. Čim prej preverite ali so vaše vsebine resnično unikatne in jih po potrebi napišite ponovno.
Konkurenti so več vlagali v optimizacijo
Lahko zatrdim, da je optimizacija naložba za pridobitev novih strank. V trenutku, ko dosežete najvišje pozicije pod primerno ključno besedo, lahko opazite več povpraševanj in uspešnih poslov. Vaši konkurenti si prav tako, kot vi želijo visokih pozicij. V primeru, da namenijo več truda in pridobijo boljše povratne povezave kot vaše podjetje, bodo zagotovo prisotni na najvišjih pozicijah – morda celo tam, kjer ste bili prej vi.
Preveč neprimernih povratnih povezav
Izredno škodljive so samodejno ustvarjene povezave, do katerih lahko pridete s pomočjo raznih “backlink orodij”, ki vam v trenutku iz nekaj domen ustvari povezave, ki vam zgolj škodujejo. Pogosta težava je.tudi, da imate lahko več tisoč povezav iz skupno zgolj 20 domen.
Niste vzdrževali vaših pozicij
Tudi, ko dosežete želene pozicije je kasneje potrebno stanje primerno vzdrževati. Nikakor ne prekinite izvajanja optimizacije in še naprej dodajajte nove vsebine ter povratne povezave.
Prenova spletne strani ni bila ustrezno izpeljana
V kolikor ste pozicije izgubili po prenovi spletne strani in se po dobrem mesecu niso povrnile vam težavo povzoča trenutna spletna stran. Preverite kaj točno je na stari spletni strani omogočalo prikaz na 1. strani Google iskalnika. Za pomoč se lahko obrnete tudi na podjetje za spletno optimizacijo.