Zakaj na spletu ne pridobivate povpraševanj?
Imate popolno spletno stran, ki je na pogled perfektna, vendar preko kontaktnega obrazca niste prejeli niti enega pravega povpraševanja? Obstaja več razlogov zakaj ne prejemate povpraševanj. Nadaljujte z branjem tega članka in izvedeli boste zanimive informacije.
Vaša spletna stran nima dovolj obiskovalcev, ker na spletu niste dovolj vidni
Prva težava, ki jo opažamo že dlje časa je, da spletne strani čeprav so na pogled zelo lepe ne prejemajo dovolj obiskovalcev oziroma prejema tiste obiskovalce, kateri od vas ne bodo kupili ničesar. Tukaj vam definitivno predlagam optimizacijo spletne strani, ki vam omogoča visoke pozicije pod tistimi ključnimi besedami, ki vam ustvarijo povpraševanja in promet. Obiskovalce lahko prejemate tudi preko oglaševanja in klasičnega oglaševanja na drugih medijih.
Ponudba ni razumljiva oziroma nima jasnega cilja
Ste se postavili v vlogo obiskovalca, ki išče vaše storitve oziroma izdelke? Običajno stranke iščejo podobne informacije in v primeru, da na vaši spletni strani ne bodo pridobili dovolj informacijo ne vidijo razloga, da bi vam poslali povpraševanje, oziroma vas preko elektronske pošte sprašujejo vedno ista vprašanja, ki pri odlično predstavljeni ponudbi niso prisotna. Cilji na vaši spletni strani so zelo pomembni. Vaš izvajalec oziroma sami morate poskrbeti, da spletna stran uporabnika popelje do tega, da vam pošlje povpraševanje oziroma vas pokliče ter, da so kontaktni podatki vedno dostopni na vidnem mestu.
Vaše ponudbe nihče ne potrebuje
Ima vaš konkurent tako dobro ponudbo, da vaša niti ni več konkurenčna? Potem morate takoj nekaj spremeniti. Predvsem raziščite trg in preverite kaj vaši potencialni kupci iščejo in potrebujejo. Omenjene analize trga na spletu vam lahko pripravi tudi naša ekipa, če sami nimate časa oziroma želite pridobiti preverjeno najbolj sveže podatke.
Izgled spletne strani je porazen
Izgleda vaša spletna stran, kot splet pred desetimi leti? Trendi in tehnologije se spreminjajo in v primeru, da vaša spletna stran še vedno izgleda zastarelo obvezno potrebujete prenovo celotnega spletnega mesta. Vaša nova spletna stran bo tako oblikovno prilagojena glede na vašo ponudbo in bo pridobila zanimanje obiskovalcev. Pri prenovi pa bodite pozorni na izbiro izvajalca, ki vam bo znal uredti ustrezne rešitve za odlične rezultate.
Vaša spletna stran ne pridobi zaupanja obiskovalca
V primeru, da na vaši spletni strani ne pridobite občutka zaupanja je potrebno pregledati vse možnosti, ki bi lahko vplivale na zaupanje obiskovalca. Ponavadi je to neustrezen izgled spletne strani in manjkajoči podatki na strani. Pri izgledu vam lahko pomaga izkušena ekipa, ki bo poskrbela, da bo vaša spletna stran takšna kot mora biti. Manjkajoče podatke lahko sicer vnesete sami, če vam seveda to trenutni ponudnik omogoča v primeru, da ne vam svetujem, da se čimprej odločite zaprenovo vaše spletne strani.