Nasveti pri izdelavi spletnih strani

Za doseg ustreznih potencialnih strank boste potrebovali dolgoročni načrt za izdelavo in promocijo spletne strani. V tem prispevku vam bom izpostavil ključne sestavine za uspešen posel preko spleta.

Najprej potrebujete preprosto odlično spletno stran

Več kot očitno boste potrebovali spletno stran, ki bo primerna za vaše obiskovalce. Potrudite se, da boste izstopali iz poplave konkurentov in da bodo potencialne stranke zaznale vrednost vaše ponudbe.

Pozicije na Google iskalniku

Optimizacija spletne strani vam nudi dolgoročno spletno prisotnost na najvišjih mestih Googla pod ustreznimi ključnimi besedami. Osredotočite se na tiste ključne besede, ki bodo obiskovalca skoraj.zagotovo spremenile tudi v kupca.

Oglašujte neprekinjeno, vsak dan

Iz finančnega vidika se omenjen nasvet sliši zelo zastrahujoče, vendar se vam bo vložek v primerno oglaševanje skoraj zagotovo večkrat povrnil. Ne oglašujte premalo in dosežite najboljše stranke.

Osvežujte vašo ponudbo

V skoraj vsakem poslu je mogoče nadgraditi obstoječo ponudbo in strankam ponuditi še več. Prepričajte se ali ste v prednosti, ko se stranka odloča med vami in konkurenti. Običajno je za boljšo predstavitev ponudbe potreben zgoj vaš trud in časovni vložek.

Dodatki za pospeševanje prodaje

Obstaja več načinov za pospeševanje prodaje preko spletne strani. Predlagam, da se posvetujete z ponudnikom spletnih rešitev, ki vam bo glede na vašo dejavnost, podal primerne rešitve.

Spletna stran za mobilne naprave

Ste opazili, da ima skoraj vsak pametni telefon in dostop do spleta? Veliko ljudi za splet uporablja izključno telefon zato ne izgubite potencialnih strank in ponudite vašo spletno stran popolnoma prilagojeno za mobilne naprave.

Pomoč pri promociji in izvedbi spletne strani

Verjamemo, da ste v vašem poslu najboljši. Pokažite dodano vrednost vašim strankam, spletnim strokovnjakom pa prepustite odprte roke pri izvedbo in promocijo spletne strani. Na ta način ostanete predani svojemu poslu in lahko računate, da ustrezni ponudnik uredi vse potrebno za vašo popolno spletno promocijo.

Spletno oglaševanje za hitro pridobitev novih strank

Imate lepo spletno stran z odlično ponudbo, vendar ne prejmete nobenega klica oz. naročila? V tem primeru vas potencialni kupci ne najdejo, torej niste prisotni tam, kjer se nahajajo vaši kupci. V tem prispevku bom obrazložil nekaj priljubljenih možnosti spletnega oglaševanja.

Google Adwords spletno oglaševanje

Lahko zatrdim, da 95% uporabnikov za iskanje uporablja Google iskalnik, ki vam s pomočjo oglaševanja ali optimizacije omogoča prikaz vaše spletne strani nad vso konkurenco in vam zagotovo pripelje tiste prave kupce. Pri oglaševanju na Google boste plačali na posamezni klik.

Facebook spletni oglaševanje

Ugodni način oglaševanja je zagotovo Facebook, ki ga dnevno uporablja ogromno število uporabnikov. S pomočjo Facebook.kampanije lahko dosežete točno določeno ciljno skupino uporabnikov, ki se zanimajo za vašo ponudbo. Pri FB načinu oglaševanja plačate na prikaz ali klik.

Remarketing ali “oglasi, ki zasledujejo”

Velika večina obiskovalcev ne opravi nakupa ob prvem obisku. Remarketing vam omogoča ponovno “usmeriti” uporabnika na vašo spletno stran, kjer dokonča nakup ali pa vas kontaktira za več informacij.

Ali lahko oglašujem sam, brez agencije?

Seveda, oba ponudnika oglaševanja vam omogočata samostojno oglaševanje. Bodite pozorni, da uredite ustrezne nastavitve, da boste plačevali čim manj. Strošek oglaševalske agencije je običajno zanemerljiv zato dobro razmislite kakšne rezultate si sploh želite.

Možnost prijave z Facebook računom

Registracija in vnos številnih podatkov je izredno zamuden. Zakaj nebi vašim obiskovalcem ponudili možnost registracije in prijave zgolj z enim klikom? Poleg FB prijave lahk ponudite tudi Twitter in prijavo z Google računom.

Prikazovalnik zadnjih Facebook objav

Veliko najbolj obiskanih strani uporabi dodatek, ki pregledno prikaže zadnje objave iz vaše Facebook časovnice. Izredno primerno za vse aktivne Facebook oglaševalce..

Omogočite gumb “Všeč mi je”

Enostavni in klasični Facebook gumb “Všeč mi je” vašemu obiskovalcu omogoča, da ob prebiranju vsebin na vaši spletni strani lahko klikne omenjeni gumb, nato pa bo preko Facebooka kasneje videl vse vaše nove prispevke in druge objavljene vsebine.

Ocene ali komentarji preko Facebook

Za spletne trgovine in bloge predlagam uporabo Facebook dodatka za komentarje, ki vaše obiskovalce z vsebinami popolnoma poveže. Pustite možnost, da obiskovalci podajo svoje mnenje o vaši ponudbi.

Facebook Pixel za analitiko oglaševanja

Oglašujete na Facebook? Potem morate obvezno pregledati vse možnosti, ki jih nudi FB Pixel in ga še danes namestiti na vašo spletno stran. Pixel bo beležil obiskovalce, ki so na vaš spletni strani in poleg tega ustvari odlične sezname potencialnih strank, ki jim nato ponudite različne oglase, prilagojene končnemu obiskovalcu.

Dodatek za samodejno objavo prispevkov iz spletne strani na Facebook

Ste naveličani, da vsak dan večkrat na družbena omrežja objavite isti članek ali povezavo in kopirate z vašega bloga? Facebook dodatek vam omogoča samodejne objave z različnimi možnostmi. Tako lahko prispevek objavite samo.na blog, samodejno pa bo objavljen tudi na vaš Facebook.

Dodajte vidne gumbe za povpraševanje

Primerne gumbe za povpraševanje je potrebno dodati na vidna mesta, ki uporabnika z samo enim klikom pripeljejo do strani za povpraševanje.

Kontaktni obrazci brez odvečnih polj

Večina obiskovalcev še nima vseh informacij, ki bi jih vi morda potrebovali za lažjo pripravo ponudbe. Na kontaktni obrazec dodajte zgolj polja za ime, email, morda telefon in sporočilo. Tako se obiskovalci ne bodo “ustrašili” vaših obrazcev in jih zagotovo izpolnili, vi pa boste prejeli novo povpraševanje in veliko možnost za sklenitev posla.

Kakovostne slike prodajo več

Na spletno stran obvezno dodajte fotografije, ki bodo povezovale vašo ponudbo. Uporabite visoko kakovostne fotografije za najboljši učinek. Preverjeno bodo obiskovalci na vaši spletni strani ostali dlje časa in si ogledali vašo ponudbo.

Video posnetki so velika prednost

Imate morda video posnetke? Dodajte jih na vašo spletno stran in tako prepričajte še tako zahtevnega uporabnika, da je vaše podjetje prava izbira. Zelo zanimive posnetke lahko pripravite tudi sami.

Dodajte mnenja uporabnikov

Pokažite novim potencialnim strankam kaj o vas menijo drugi. Mnenja drugih pustijo pri uporabniku močan vtis in na ta način preverjeno pridobite zaupanje.

Avtor prispevka: Anže Cerar