Katere barve uporabiti za novo spletno stran?

Ustrezne barvne kombinacije imajo pri izdelavi spletne strani pomembno vlogo. Odlične barve bodo vplivale na končne obiskovalce in jih prepričale, da ste prava izbira. Celotna psihologija barv je zapletena, vendar bom v tem prispevku enostavno izpostavil najbolj pomembne barve, za pozitiven učinek na vaše stranke.

Si bo obiskovalec ustvaril splošno mnenje o vas že ob prvem obisku?

Tako je. Barve na vaši spletni strani bodo odigrale ključno vlogo pri pridobitvi stranke. Upoštevati je potrebno, da se pri različnih ljudeh sprožijo različne čustvene reakcije, ki izvirajo iz preteklih izkušenj in iz našega mišljenja – torej v primeru, če bodo obiskovalcu barve ustrezale, bo po vsej verjetnosti ostal na vaši spletni strani. V kolikor bodo barve za osebo odbijajoče bo spletno stran zaprl še pred pregledom vaše ponudbe.

Katero barvo izbrati, da “zadovoljimo večino” obiskovalcev?

Običajno zelo težko barvno osrečimo večino obiskovalcev, vendar vam bom zaupal nekaj trikov, ki vam omogoča intenzivno uporabo različnih barvnih kombinacij za vse obiskovalce ali pa zgolj za tiste na katere ciljate.

1. Barva iz vašega logotipa

Glavna barva bo vidna na vaši celotni spletni strani. Za izhodišče lahko v nekaterih primerih uporabite tudi barvo vašega logotipa. Vendar boste potrebovali tudi druge barve, ki se ujemajo z vašo osnovo.

2. Izločite barve vaše konkurence

Včasih se je smiselno izogniti uporabi barve, ki jo intenzivno uporablja tudi vaš vodilni konkurent. Prepričan sem, da ne želite, da ob obisku vaše strani obiskovalci pomislijo na drugega, konkurenčnega ponudnika.

3. Kdo bo vaše končno občinstvo?

Ste razmišljali, kdo bodo vaši končni obiskovalci? Upoštevajte tudi, da se bo spletna stran pogrebnega zavoda barvno močno razlikovala od spletne strani z otroškimi igračami. Pomislite tudi kako bi želeli, da se počuti obiskovalec, ko obiščete vašo spletno stran.

4. Ne sledite običajnim stereotipom

V primeru, da bo spletna stran namenjena ženski populaciji nikakor ni obvezna uporaba roza barve. Bodite izvirni in s pravimi barvnimi kombinacijami navdušite vaše obiskovalce.

5. Poslušajte kritike, še vedno pa upoštevajte svoje želje

Včasih je težko sprejeti kritiko, ki je usmerjena direktno na vaše delo, izdelek, ipd. Predlagam, da prisluhnete kritiku in ga prosite za obrazložitev. Tako boste spoznali tudi kako se bo odzvala večina uporabnikov. Bodite pozorni, da si ne ustvarite slabega mnenja o vaših barvah zgolj ob prvi kritiki uporabnika – okusi in ljudje smo vsekakor različni.

6. Pomagajte si z brezplačnimi spletnimi orodji

Izbira ustrezne barve je lahko zahtevna, zato sem vam spodaj pripravil nekaj odličnih povezav za pridobitev barvnih idej. Verjamem, da boste v paleti prijetnih barv našli tisto pravo.

https://coolors.co/browser/latest/1
https://color.adobe.com/create/color-wheel/
https://flatuicolors.com/

Ne pozabite, ustrezne barve so na spletu zelo pomembne!

Zaključek prispevka je, da morate biti pri izbiri barve zelo previdni. Ne smete zanemariti, da barve izbirate za vaše potencialne kupce in ne za vas osebno. Želim vam veliko sreče pri izbiri ustrezne barve za vaš posel!

Avtor prispevka: Anže Cerar