Vam spletna trgovina ne pridobiva naročil?

Ste morda med tistimi, ki preko nove spletne trgovine niste prejeli še nobenega naročila? Včasih je ta informacija za lastnika trgovine zelo boleča, vendar se vedno najde rešitev za uspešen začetek poslovanja. V tem prispevku vam bom opisal pogoste napake, katere ovirajo nova naročila.

Nič niste vlagali v spletno oglaševanje

Na začetku poslovne poti je potrebno upoštevati, da vas stranke same še ne bodo našle. Potrebno je pridobiti prve obiskovalce in predvsem tiste, ki se zanimajo za vašo ponudbo. Največja napaka je, da samo čakate in ne storite ničesar. Predlagam, da si ogledate Google oglase in Facebook oglaševanje. Za pomoč pri vrhunski izvedbi oglaševanja se posvetujte s strokovnjakom, ki vam bo pripravil najboljšo marketinško kampanijo. Že manjši vložek v oglaševanje lahko pridobi več tisoč obiskovalcev. Predlagamo, da izpeljete marketinško kampanijo z ustrezno strategijo,  katera je primerna za prodor na vaš trg.

Opisi izdelkov so nepopolni in kratki

Nepopolni in kratki opisi ne prepričajo obiskovalca. Potrudite se, da napišite daljše opiše z vsemi potrebnimi informacijami. Preverite kako dolge opise izdelkov uporabljajo največji spletni trgovci.

Slike izdelkov so slabe kakovosti oz. jih je premalo

Slika lahko pove veliko več kot opis izdelka. Poskrbite, da uporabite fotografije v velikosti od 600px, da si bo obiskovalec zagotovo lahko izdelek ogledal tudi v visoki ločljivosti. Posameznemu izdelku dodajte več fotografij in ne samo ene. Priporočamo tudi uporabo video vsebin, ki časovno zadržijo obiskovalca za dlje časa.

Splošne informacije niso dovolj vidne

Bo vaš obiskovalec pridobil informacijo kdaj lahko pričakuje paket, kako lahko plača in kaj se zgodi v primeru, da želi izdelek vrniti v vašo trgovino? Vse to se sprašuje obiskovalec preden opravi nakup. Izpostavite omenjene informacije v nogo in na strani posameznega izdelka.

Na Google iskalniku vas ni mogoče najti

Predvidevam, da se vaša spletna trgovina prikaže na iskalnikih izključno takrat, ko iščete točno vašo stran. Visoke pozicije boste potrebovali pod ključnimi besedami, ki so pomembne za vaš posel in vam bodo pripeljale obiskovalce, ki nato opravijo naročilo. Optimizacija pozicij je za spletni posel več kot obvezna.

Nimate primernih plačilnih možnosti

Kupcu morate zagotoviti možnost plačila, katera mu najbolj ustreza. Trenutno najbolj priljubljena je še vedno plačilo po povzetju, tudi plačilo po predračunu je že dokaj uvaljavljeno na domačem trgu.

Vaša spletna strategija je nepopolna

Določiti morate komu in kako boste tržili vaše izdelke. Pripravite podrobno strategijo kako boste dosegli prave potencialne kupce. Za pomoč se lahko obrnete tudi na strokovnjake za spletni marketing.

Morda morate preizkusiti tudi nastop na tujih trgih

Razmislite tudi o širitvi posla na tuje trge, kjer lahko dosežete večjo količino potencialnih strank. Pred izvedbo širitve obvezno upoštevajte vse korake širitve posla v tujino predlagam, da preverite prispevek na to temo.

Izdelka nihče ne potrebuje oz. ne začuti potrebe po nakupu

Na žalost obstaja tudi ta možnost. V tem primeru je vaša naloga, da vašemu izdelku dodate vrednost, podrobnejši opis in predvsem pripraviti predstavitev, ki bo obiskovalcu sporočala, da preprosto mora kupiti vaš artikel. Druga možnost je, da trgovino napolnite z drugimi izdelki.

Kaj pa lahko sedaj naredite sami?

Čim prej popravite zgornje težave in uspešni rezultati bodo zagotovo vidni v zelo kratkem času. Za pomoč se lahko obrnete tudi na spletne strokovnjake, ki vam bodo z veseljem podali še več informacij, za točno vašo spletno trgovino.

Avtor prispevka: Anže Cerar