Izdelava spletnih strani za podjetja.

Nova spletna trgovina je brez novih naročil?!

Nova spletna trgovina

Ste morda med tistimi, ki preko nove spletne trgovine niste prejeli še nobenega naročila? Včasih je ta informacija za lastnika trgovine zelo boleča, vendar se vedno najde rešitev za uspešen začetek poslovanja. V tem prispevku vam bom na kratko opisal ključne napake zaradi katerih ne pridobite nobenega naročila.

Nič niste vlagali v spletno oglaševanje
Na začetku poslovne poti je potrebno upoštevati, da vas stranke same še ne bodo našle. Potrebno je pridobiti prve obiskovalce in predvsem tiste, ki se zanimajo za vašo ponudbo. Največja napaka je, da samo čakate in ne storite ničesar. Predlagam, da si ogledate Google AdWords in Facebook oglaševanje, za pomoč pri vrhunski izvedbi oglaševanja se posvetujte s strokovnjakom. Že samo 50€ vložka v oglaševanje lahko pridobi več sto obiskovalcev.

Opisi izdelkov so nepopolni in kratki
Nepopolni in kratki opisi ne prepričajo obiskovalca. Potrudite se, da napišite daljše opiše z vsemi potrebnimi informacijami. Preverite kako dolge opise izdelkov uporabljajo največji spletni trgovci.

Slike izdelkov so slabe kakovosti oz. jih je premalo
Slika pove veliko več kot opis izdelka. Poskrbite, da uporabite fotografije v velikosti od 600px, da si bo obiskovalec zagotovo lahko izdelek ogledal tudi v visoki ločljivosti. Posameznemu izdelku dodajte več fotografij in ne samo ene.

Splošne informacije niso dovolj vidne
Bo vaš obiskovalec pridobil informacijo kdaj lahko pričakuje paket, kako lahko plača in kaj se zgodi v primeru, da želi izdelek vrniti v vašo trgovino? Vse to se sprašuje obiskovalec preden opravi nakup. Izpostavite omenjene informacije v nogo in na strani posameznega izdelka.

Na Google iskalniku vas ni mogoče najti
Predvidevam, da se vaša spletna trgovina prikaže na iskalnikih izključno takrat, ko iščete točno vašo stran. Visoke pozicije boste potrebovali pod ključnimi besedami, ki so pomembne za vaš posel in vam bodo pripeljale obiskovalce, ki nato opravijo naročilo. Optimizacija pozicij je za spletni posel več kot obvezna.

Izdelka nihče ne potrebuje oz. ne začuti potrebe po nakupu
Na žalost obstaja tudi ta možnost. V tem primeru je vaša naloga, da vašemu izdelku dodate vrednost, podrobnejši opis in predvsem pripraviti predstavitev, ki bo obiskovalcu sporočala, da preprosto mora kupiti vaš artikel. Druga možnost je, da trgovino napolnite z drugimi izdelki.

Kaj pa sedaj lahko naredite sami?
Čim prej popravite zgornje težave in uspešni rezultati bodo zagotovo vidni v zelo kratkem času. Za pomoč se lahko obrnete tudi na spletne strokovnjake, ki vam bodo z veseljem podali še več informacij, za točno vašo spletno trgovino.

Nova spletna trgovina je brez novih naročil?!
5 (100%) 15 votes