Izdelava spletnih strani za podjetja.

Enostavna in hitra košarica tudi na vaši spletni trgovini

Ste morda ponosni lastnik spletne trgovine, vaši obiskovalci pa nikakor ne zaključijo postopka naročila? Predstavil vam bom enostavno rešitev za zapuščene košarice!

Odstranite vsa odvečna polja za vnos informacij

Od vašega kupca v spletni trgovini običajno potrebujete zgolj naslov za dostavo, email in telefon. Vsa ostala polja za vnos informacij lahko enostavno odstranite ali pa jih prilagodite tako, da se pojavijo samo, če kupec klikne na željeno možnost (primer izbire na košarici: Želite ustvariti račun za spremljanje naročil?).

Je vaša košarica razumljiva in enostavna?
Preverite kaj bi lahko zmedlo obisukovalca na koraku za zaključek naročila in ga odvrnilo od nakupa. Običajno mora postopek nakupa potekat smiselno in brez zapletov. Enostavnosti se ne izognite! Kupec mora naročilo zaključiti s klikom na največ 2 gumba oz. v največ dveh korakih, tako boste prejeli občutno več naročil.

Izmerite koliko vaših obiskovalcev ne zaključi naročila
Ste vedeli, da lahko s pomočjo posebnega dodatka na spletni trgovini spremljate koliko, katere in kdo je že dodal izdelke v košarico, pa potem ni zaključil naročila? Na ta način lahko preverite koliko naročil se ne zaključi in osebam, ki so že vpisala email samodejno pošljete opomnik oz. posebni.popust za nezaključeno naročilo

Več plačilnih možnosti = več strank
Imate na vaši spletni trgovini omogočeno zgolj eno plačilno možnost? Potem izgubite veliko strank. Z večimi plačilnimi možnostmi so naše stranke vedno prodale več in dosegle tudi tiste uporabnike, ki so jih pred tem preprosto izgubili.


Postopek nakupa v tujem jeziku?

V primeru, da nimate popolnoma prevedenega postopka naročila lahko izgubite določeno skupino uporabnikov. Težava s strani obiskovalcev običajno niti ni nerazumevanje ampak vzbudi nezaupanje in se tako za nakup odloči pri drugi spletni trgovini.

Enostavna in hitra košarica tudi na vaši spletni trgovini
5 (100%) 8 votes